Thursday, April 26, 2012

家常仔之金菇肥牛

 中醫叫我唔好吃菇, 不過.. 真係太好味, 唔理得咁多了...
先講明, 同其他人煮法有D唔同.. 唔好問我點解, 吃左先.



1)金菇(下稱'金'), 當然洗白白浸水, 因為好腥的, 唔好切個尾bor~

2)肥牛, 我會落好小小椒鹽粉, 輕輕幾drips生抽. 唔理佢在一邊先.(唔好多手落香料, 尤其是rosemary)

3)落滾水沖一沖金菇, 係呀, 沖下佢, 快手的, 佢會冇咁腥同軟番D, 易熟D.

4)跟住就包起la~包左D金菇才切尾, 會好齊~ 包到尾個度加小小->生粉+水, 就不會散哂了.(其實咩粉水都好, 加小小, 上次我用細妹的薄餅粉水, 一樣得)

5)煎la~ 煎煎煎煎 中火至細火.

6)上碟, 然後煮汁.

7)可以用日本燒汁or芝麻汁, 加小小糖, 小小胡椒粉or黑椒粉or黑椒, 生抽, 煮煮, 淋上面~
Done~

我個汁為求好味, D色水就差D, 大家可以交流下點樣又好味又靚仔~^^

No comments:

Post a Comment